Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Załatwianie spraw w 5 Domu Pomocy Społecznej

  1. Dyrektor 5 Domu Pomocy Społecznej przyjmuje interesantów w poniedziałki i środy w godzinach 10ºº-11 ºº.
  2. Sekretariat 5 Domu Pomocy Społecznej przyjmuje osoby zainteresowane codziennie w dni robocze w godzinach 7³º-15³º.

W sekretariacie jednostki znajduje się Rejestr skarg i wniosków.

  1. Zasady składania korespondencji:
    • listownie na adres:
      • 5 Dom Pomocy Społecznej
      • Podgórna 2/14
      • 93-278 Łódź
    • osobiście na dzienniku podawczym w sekretariacie 5 Domu Pomocy Społecznej.
    • pocztą elektroniczną:
    • bezpośredni adres skrzynki na ePUAP: /5dpslodz/SkrytkaESP
    • Wszystkie pisma po dekretacji przekazywane są do odpowiednich pod względem merytorycznym Komórek organizacyjnych i tam rozpatrywane.
    • Załatwianie spraw telefonicznie:
      • Sekretariat (42) 643-53-49 / 59
      • Portiernia (42) 643-53-44
Podmiot udostępniający informację:
5 Dom Pomocy Społecznej im. prof. dr hab. med. Jadwigi Szustrowej w Łodzi
odpowiada: Agnieszka Rosińska
data: 07-11-2023
wytworzył: Halina Idzik
data: 07-11-2023
data: 07-11-2023

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 07-11-2023 - Edycja treści
  • 16-10-2023 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 85