Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

5 Dom Pomocy Społecznej im. prof. dr hab. med. Jadwigi Szustrowej w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://5dpslodz.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo – zostały wytworzone przed wejściem w życie ustawy i będą udostępniane w sposób alternatywny.
  • W sprawozdaniach finansowych znajdują się pliki niedostępne cyfrowo. W ten sposób są generowane przy pomocy oprogramowania, którym dysponuje placówka.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia podsumowanie badania dostępności cyfrowej [.docx, 19.19 kB] .

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Agnieszka Jeziorska

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:

  • Agnieszka Jeziorska — Dyrektor 5Domu Pomocy Społecznej w Łodzi:
  • adres: 5DPS, ul. Podgórna 2/14, 93-278 Łódź,
  • e-mail: sekretariat@5dps.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

5 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi usytuowany jest w dzielnicy Łódź-Górna na osiedlu Dąbrowa w sąsiedztwie parku Podolskiego.

Główne wejście do siedziby 5 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi znajduje się od strony ul. Aleja marsz. Edwarda Śmigłego-Rydza.

Budynek posiada dwa wejścia – wejście główne frontowe i drugie wejście ze szczytu budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Wyłącznie dla karetek pogotowia ratunkowego i pojazdów osób z niepełnosprawnościami udostępniamy wjazd bramą od ulicy Aleja marsz. Edwarda Śmigłego-Rydza 41.

Dla pozostałych osób zmotoryzowanych wjazd na teren placówki przez bramę – brama otwiera się automatycznie – od strony ul. Podgórnej 2/14, gdzie znajduje się parking samochodowy bez wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnościami.

Istnieje możliwość zapewnienia asysty przez pracowników jednostki przy wejściu do budynku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – tel. (42) 643-53-49.

Budynek posiada parter i dwa piętra, cały dostępny dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Toalety i łazienki są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Sprawy urzędowe można załatwić w pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze budynku.

W budynku jest winda osobowa, dostosowana do transportu osób leżących, oraz dwie oporęczowane klatki schodowe.

Możliwe jest wejście na teren placówki osób z psem asystującym, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania.

Pies powinien być wyposażony w uprząż, a osoba z niepełnosprawnością powinna posiadać certyfikat potwierdzający status psa asystującego oraz zaświadczenie o wykonanych, wymaganych i aktualnych szczepieniach weterynaryjnych. Możliwość wejścia z psem asystującym nie zwalnia tej osoby z odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone przez psa asystującego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnej.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Nie istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.