Rejestry, ewidencje, archiwa
W 5 Domu Pomocy Społecznej prowadzone są między innymi następujące rejestry, ewidencje, archiwa:
- Rejestr skarg i wniosków,
- Książka kontroli zewnętrznych,
- Rejestr Zarządzeń Dyrektora,
- Rejestr wypadków przy pracy,
- Rejestr przyjęć mieszkańców,
- Rejestr zgonów mieszkańców,
- Rejestr przychodzącej i wychodzącej korespondencji pocztowej – Dziennik korespondencyjny,
- Rejestr zastosowania przymusu bezpośredniego,
- Rejestr umów dotyczących zamówień publicznych,
- Ewidencja akt osobowych pracowników,
- Ewidencja akt osobowych mieszkańców,
- Ewidencja czasu pracy,
- Ewidencja wyjść służbowych,
- Ewidencja pieczęci służbowych,
- Ewidencja zamówień publicznych,
- Księga druków ścisłego zarachowania,
- Książki raportów pielęgniarskich,
- Książki zabiegów pielęgnacyjnych,
- Książki inwentarzowe,
oraz inne rejestry i ewidencje umożliwiające prawidłową realizację zadań statutowych jednostki.
Archiwum 5 Domu Pomocy Społecznej znajduje się na terenie jednostki.
Zgodnie z art.35 i 36 ustawy o narodowym zasobie Archiwalnym i archiwach na korzystanie z zasobu archiwum przez osoby trzecie, konieczne jest zezwolenie Dyrektora jednostki.
Dane udostępniane są na pisemny wniosek, zatwierdzony przez Dyrektora z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów o ochronie praw i danych, w siedzibie Domu w godzinach urzędowania sekretariatu.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 08-11-2023 - Edycja treści
- 16-10-2023 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 33